Tvättstugan,telefonintervju

publicerat i Allmänt;
Puh, vilket humör min son var på i morse. Vår morgon var inte alls bra. Det var tur att jag började tvätta kl.7 så jag kunde gå hemifrån och ner till tvättstugan. Strax innan kl.8 så fick jag iväg min son till skolan. Mellan tvättarna så sökte jag jobb. Hade en telefonintervju på fm, cyklade och handlade på ica. När jag kom hem från Ica så åt jag lunch. 

Efter lunchen hämtade jag upp det sista av tvätten. Sen ringde jag och pratade med min mamma. Efter det ringde jag och pratade med min nära vän E. Därefter cyklade jag och hämtade min son på fritids. När vi kom hem så gjorde jag middag till mig och min son.

Under tiden jag fixa middagen ringde min syster och vi pratade tills jag och min son satte oss för att äta middag. Efter middagen så körde vi och träffade upp min syster och hennes barn på min systersons parkour träning. Min son fick prova på hur det är att träna parkour.  Till hösten kanske han skall börja träna parkour. 

När vi kom hem så tog jag en dusch och därefter tog jag fram lite gott till mig och min son så såg vi på marko & Irma. Sen fixade jag min son och sa natti natti till honom. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Det låter ju kanon med parkourträning. Hoppas han vill det till hösten.

Ha en fin onsdag!!! 🌺

Svar: Ja, det hade varit bra för honom om han vill det då han vill röra på sig hela tiden.

Ha en underbar kväll 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :