Tisdag och onsdag

publicerat i Allmänt;
Igår var det tvättdag kl.7-12. Mellan tvättarna gick jag och lämnade min son på skolan. När jag kom hem så la jag in en ny bild på min skärmsläckare på mobilen. 

På fm fick jag ett samtal av min sons lärare/mentor där hon ville boka in ett skolmöte med mig , kuratorn , hon och min son. Efter att jag hade tvättat klart tog jag en dusch och därefter gjorde jag lunch till mig.

Strax efter kl.12.30 körde jag och hämtade min son på skolan då vi skulle iväg och träffa en psykolog för början på en utredning på min son. Mötet gick helt okej. Min son hade väldigt svårt för att sitta stil. När mötet var klart körde vi hem och tog det lugnt. Jag ringde och pratade med min nära vän E då hon hade ringt mig 2 ggr under tiden vi var på mötet. Sen strax innan kl.17 körde vi och åt middag på McDonalds.

Sen körde vi vidare och tittade på min systerson när han tränade parkour. På kvällen ringde min mamma för att höra hur mötet hade gått. Idag kl.9 så hade jag möte med min sius konsulent på arbetsförmedlingen. På min son skola är det studiedag idag och han ville inte gå till fritids så han har varit hemma. Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag har sökt jobb och efter att jag hade sökt jobb så gjorde jag lunch till mig och min son. 

Efter lunchen ringde min mamma. Därefter gick jag och min son ut på en promenad då solen tittade fram. Dock har det blåst väldigt mycket idag och varit kallt ute. När vi kom hem från promenad så gjorde jag en fika och spelade mitt spel. 

Sen ringde min nära vän E. Sen la jag mig på soffan och softade jag innan det var dags för att göra middag till mig och min son. 

Nu skall jag göra en kopp te och titta på glamour. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Va härligt att mötet gick bra. Hoppas att mötet k skolan går lika bra🌺

Vilken snygg bild du tagit. Blir kanon på mobilen.

Ha en riktigt fin dag 💐

Svar: Tack, ja jag blev väldigt nöjd med bilden👍🏻😊. Det trädet finns påvägen till min sons skola.

Ha en underbar dag 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :