Te i stan

publicerat i Allmänt;
Morgonen gick bra med min son. Fick dock påminna honom om några gånger om vad vi hade pratat om igår angående morgon rutinerna. Att vi skall ha mysiga och trevliga mornar. När jag hade sagt hejdå till min son så sminkade jag mig och sen cyklade upp till stan för att ta en te med min vän T. 

Innan vi sa hejdå till varandra gick vi in och handlade lite på hemköp. När jag kom hem så gjorde jag lunch till mig. Det blev en baguette med räksallad och grönsaker och ett glas cola. 

Därefter ringde jag och pratade med min nära vän E. När vi hade lagt på luren så ringde min sons mentor från skolan. Vårt samtal var bra dock blev jag väldigt ledsen och började gråta under vårt samtal. Detta var pga att det är väldigt mycket med min son nu. Jag känner att det är tur i otur att jag är arbetslös just nu då det varit mycket möten och samtal angående min son nu sedan denna terminen började. Det tar väldigt mycket på mig och min energi har jag märkt den senaste tiden. Kl.16 cyklade jag och hämtade min son på fritids. När vi kom hem så gjorde jag middag till oss. Nu blir det soffhäng med en kopp te. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Va härligt med en Tea stund med god vän.

Det lätt som en riktigt god smörgås 🥪

Förstår att det tar på krafterna med alla möten och allt som händer. Har mycket med ena barnet själv, vilket jag inte skriver öppet om då den har önskat att inte bli omskriven så mycket i bloggen. Men du har tur som har en hel del fina människor att prata med ❤️❤️❤️

Hoppas dennandag blir en riktigt bra dag 💐

Svar: Ja, jag är glad att mina vänner är goda lyssnare och finns här för mig.

Ha en underbar kväll 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :