Överrasknings fest

publicerat i Allmänt;
Idag tog jag och min son det lugnt på morgonen och fram tills vi skulle iväg kl.14. Då körde vi iväg till en lokal där vi mötte upp massa olika personer som känner min mamma. Några av dessa personerna hade anordnat en överrasknings fest för min mamma då hon blev 70 år förra året.

Nog blev hon överraskad, glad och chockad. Det bjöds på mat, kaka, musik och dans. 

Min son och hans kusiner fick spela flipperspel helt gratis och gissa om de var glada för det. 

Jag är så glad för att denna festen blev av för min mamma. Det är hon verkligen värd då hon är en väldigt fin person som finns där för alla.
Vid kl.21 körde jag hem min systers barn och bonusbarn. Därefter körde jag och min son vidare hem. När vi kom hem så fixade vi oss och la oss i våra sängar. Nu skall jag släcka lampan och sova.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Super kul med överraskningsfest. Kan tänka mig att hon blev överraskad. Så gott allt såg ut och va kul med flipperspel. Inte varje dag man får spela det.

Hoppas söndagen varit lika bra 🌺

Svar: Flipperspel är så roligt att spela. det gjorde jag väldigt mycket när jag var ung. Då fanns det spel hallar som man gick till för att spela flipperspel.

Ha en underbar kväll 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Ja arkad spelhallar va kul. Är synd att knappt någon sattsar på sådant längre.

Ha en jätte fin dag 🌺

Kommentera inlägget här :