Möte

publicerat i Allmänt;
Idag blev verkligen inte någon bra morgon med min son...puh. Det slutade med att han gick själv till skolan. Sen sökte jag jobb och kl.8.45 körde jag till min sons skola och hade möte med min sons , hans lärare  och kuratorn. Efter mötet gick jag med min son på skolgården en stund och sen gick vi upp till klassrummet och jag sa hejdå till min son. Mötet gick väldigt bra trots att min son fick 2 st pauser och gå ut från rummet. Efter att jag hade sagt hejdå till min son så körde jag till mobilia köpcentrum och handlade lite. Påvägen ditt ringde jag min mamma. När jag kom hem så åt jag lunch. 

Efter lunchen ringde min nära vän E. När vi hade lagt på luren så satte jag på en film. 

Men såg inte den klart då jag skulle gå och hämta min son på fritids. När vi kom hem så stod mamma vid porten och väntade. När vi kom upp i lägenheten och jag öppnade min post så hade jag fått ett presentkort på bio av företaget teledialog som hade skrivit fel adress faktura adress. 

Så jag skrev ett mail med en gång och tackade så hjärtligt för presentkortet. Sen gjorde jag middag till mig, min son och mamma. 

Nu skall jag ta fram lite fredagsmys till oss.  Önskar er alla mina bloggläsare en underbar kväll och helg 🌸

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Va härligt att mötet gick bra och att ni fick en lugn stund efter mötet på skolgården också.

Nej så fint utav dem att skicka presentkort på bio då det blev fel. Inte all företag som är så snälla så vilken tur.

Hoppas ni fick en fin fredagsmys stund igår kväll.

Ha en kanon fin helg!!! 💐

Svar: Ja, det var skönt att mötet gick bra 👍🏻. Uppskattade verkligen att jag fick ett presentkort på bio. Speciellt då jag älskar att gå på bio👍🏻🥰.

Ha en underbar kväll 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :