Möte

publicerat i Allmänt;
Jag och min son hade en trevlig morgon fram till hans skulle ta på sig sina ytterkläder och gå till skolan. Så det slutade med att han smällde igen ytterdörren så det ekade i hela trappan. Jag stod i fönstret och när han tittade upp mot fönstret så gjorde jag ett hjärta med mina fingrar. Därefter skickade jag ett mess till honom då han hade med sig sin mobil. Han svarade tillbaka när han kom till skolan.

Därefter fixade jag lite saker hemma så som frosta av frysen. 

Sen körde jag och hämtade min son på skolan då han hade gjort sig illa i foten. Då det var runt lunchtid så körde vi till max och åt.

Därefter ville min son till Power. Så vi gick in där och tittade. När vi kom ut därifrån så hade vi med en ny xbox kontroll och ett par nya gaming hörlurar. Men min son fick själv betala sakerna så jag tog pengar från hans sparkonto. Jag tycker att det är viktigt att man som förälder inte betalar allting till sina barn. När vi kom hem så provade min son sin nya kontroll och hörlurar.

Han var väldigt nöjd med dom. Vid Kl.14.30 körde vi hemifrån då vi skulle ha det sista mötet med barn och familj socialtjänsten. Mötet gick bra så det kändes bra. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Va skönt att få frysen avfrostad. Skulle jag också behöva. Men den får gå ett tag till.

Nej va trist att finalen gjort illa foten. Hoppas det inte va något allvarligt.

Skönt att mötet gick bra 😊

Ha en jätte fin torsdag 💐

Svar: Nej, det var ingen fara med foten. Det var full rulle på min son som vanligt igår.

Ha en underbar dag 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :