Massage, filmmys

publicerat i Allmänt;
Morgonen var helt fantastisk med min son. Inga diskussioner, utbrott allting gick väldigt bra. Kanske för att jag pratade med min son igår kväll att vi skall gå tillbaka till de morgonrutinerna som vi gjorde när vi hade kontakt med första linjen. Efter att jag hade vinkat till min son i fönstret surfade jag runt på mobilen. Strax efter kl 8.30 körde jag hemifrån för att gå på massage. Därefter handlade jag på ica innan jag körde hem. När jag kom hem så tog jag en dusch. Därefter fixade jag en kopp te och tänkte att jag skulle söka jobb. 

Men platsbankens sida fungerade inte. Precis när jag hade slått ihop datorn ringde min nära vän E. Under tiden vi pratade så gjorde jag lunch till mig. 

Efter att vi hade lagt på luren så bäddade jag ner mig i soffan och satte på en film från viaplay. 

Den var väldigt bra tyckte jag. Sen ringde mamma och när vi hade lagt på luren så gick jag och hämtade min son på fritids. När jag kom ditt sa dom att han var utcheckad och hade gått hem. Jag frågade med vem hade han gått hem. Då informerade de mig om att det stod att han skulle gå hem själv. Jag fick världens panik. Jag och en pedagog sprang ner från trappan och såg inte honom så jag sa pedagogen att han har säkert gått in i affären med en kompis. Mycket riktigt där stod min son. Jag pustade ut och ringde till fritids och sa att jag hade hittat honom och att han var i affären med en kompis och bad om ursäkt för att jag inte hade tagit bort i skol appen om att min son inte skulle gå hem själv. När vi kom hem så tog jag bort i skol appen att min son skulle gå hem själv. Därefter gjorde jag middag till mig och min son. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Vilken tur att han va in affären och inte på villovägar.
Af’s sida är knäpp i bland tycker jag. Men det är skönt när den fungerar som den ska.

Ha en jätte fin dag 💐

Svar: Ja, AF hemsida är inte kul många ggr.

Ha en underbar dag 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :