Lugn söndag

publicerat i Allmänt;
Jag och min son vaknade vid kl.7.30. När vi hade mornat oss så gjorde jag frukost till oss. Efter att jag hade fixat mig så cyklade jag iväg till Ica och handlade lite. Jag hittade nya chips från olw som jag handlade. 

När jag kom hem och hade packat upp allting ringde jag och pratade med min mamma. När vi hade lagt på luren gjorde jag lunch till min son. Jag var inte så hungrig så jag åt bara lite grönsaker.

Kl.12 kom min sons pappa förbi oss då han skulle ta vår son till simningen. När de hade gått till simningen så la jag mig på soffan och vilade mig en stund då jag var väldigt trött. När min son och hans pappa kom tillbaka från simningen så tog jag fram fika till oss.

Vi provade även de nya chipsen och de var väldigt goda. Det var mycket smak på dom. Efter fikan så fixade vi ett nytt fortnite konto till min son så han kan adda vänner. Min sons pappa spelade xbox med min son. 

När det var dags att göra middag så ville min son gärna att hans pappa skulle äta middag med oss. Så jag tog ut annan mat till hans pappa från frysen.

Hans pappa stannade kvar fram till kl.19. Min son var väldigt glad att hans pappa stannade så länge.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Den chips smaken känner jag inte igen. Har inte sett den påsen alls nu när jag tänker efter. Kul med ny smak iaf.

Va härligt att din son fick en hel dag med sin pappa ❤️

Ha en fin eftermiddag 🌺

Svar: chipsen är nya. har inte heller sett dom innan.

Ha en underbar dag 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :