Kalas

publicerat i Allmänt;
I morse vaknade jag strax innan kl.8 låg kvar i sängen och mornade mig en stund. Min son låg fortfarande och sov. När jag gick upp och gjorde frukost vaknade min son. Men han ville inte äta frukost med mig. Så jag åt frukost själv. 

Tog det lugnt hela dagen. Slog in presenter. 

Tog en dusch strax efter lunch och sen vid kl.15.40 körde jag och min son till kalas för att fira min systerson L och hans storasyster M. Det var mysigt och trevligt på kalaset.

 Jag och min son kom hem vid kl.23.20. Då fixade vi oss. Nu är det dags att sova. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Vilken härlig dag. Vilken snygg dukning på kalaset.

Hoppas denna dag blir lika bra 💐

Svar: Ja, de brukar duka fint när de har sina kalas.

Ha en underbar dag 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :