Fel person

publicerat i Allmänt;
En jobbig morgon med min son då det blev mycket diskussioner på morgonen. Han ville absolut inte gå upp. Men efter 30 min fick jag äntligen upp honom ur sängen. Efter att jag hade lämnat min son på skolan och kom hem ringde jag till ett företag som heter teledialog då de hade skickat in en faktura till inkasso intrum. Jag fick pratat med en väldigt trevlig man som förstod lika lite som mig varför jag hade fått detta brevet från intrum. Men efter att han hade tittat igenom allting så visade det sig att det hade skickats till fel person. Det skulle inte till mig. Hur kan man skicka en faktura till inkasso intrum som inte ens är för den personen som det skall vara på. Jag undrade såklart hur det hade kunnat bli såhär. Det visste inte denna mannen jag pratade med. Han lovade att ta kontakt med inkasso intrum med en gång. När jag hade lagt på luren så cyklade jag till stan och tog en kopp te med min vän T. När vi hade druckit upp gick vi till Åhléns och jag handlade en duschskum och bodykräm av den nya serien till min mamma som hon skall få på lördag.

Sen cyklade jag hem. När jag kom hem så åt jag lunch.

Därefter ringde jag min mamma. När vi hade lagt på luren så kom vaktmästaren förbi och bytte mitt kolfilter till min köksfläkt. När han hade gått ringde jag till inkasso intrum. Jag skulle kolla upp så fakturan hos dem var borttagen och det var den. Men de ville ändå att jag skulle ringa i morgon för att vara på säkra sidan. När jag hade lagt på luren så ringde min nära vän E. Därefter gick jag och hämtade min son på fritids. När vi kom hem så gjorde jag middag till oss. Nu blir det soffhäng med en kopp te. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Det va skumt att det kunde bli så. Skönt att det var smidigt fixat iaf. Om det va borta idag så borde det va borta i morgon också.

Ha en jätte fin helg!!! 💐

Svar: Ja, det var väldigt märkligt att det kunde bli så.

Ha en underbar dag 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :