Bra samtal

publicerat i Allmänt;
Jag vaknade innan min son idag. När jag kom ut ur duschen hade min son vaknat. Men han ville inte ha frukost när jag skulle äta frukost. Efter frukosten så ringde min mamma. När vi hade lagt på luren så ringde jag och pratade med min nära vän L. Därefter gick jag ner I lilla affären och handlade lite frukt så gjorde jag och min son en fruktsallad som vi mumsade på innan det var dags kör att köra iväg till min sons simträning. 

Jag gick ner lite förre min son till bilen för att ringa och prata med min sons pappa. Vi hade ett väldigt bra samtal. Vi kom överens om att min son skall vara hos sin pappa torsdag-söndag. Så jag hinner att ladda mina batterier och få vila mig. Då min son inte kom ner till bilen i tid och även tog lång tid på sig att byta om så missade han 10 min av lektionen och dessutom så började han frysa efter 15 min. På de 15 min stod han inte still en ändaste gång. Så till hösten blir det att han får göra någon annan sport. Då han fryser väldigt lätt trots att han har en våtdräkt på sig. När vi kom hem så tog vi det lugnt. Jag spelade mitt spel och därefter gjorde jag middag till oss så att vi åt en timme tidigare.

Efter middagen så satte jag på en film på viaplay. Den var helt okej. 

Efter halva filmen hade gått så tog jag fram lite gott till både mig och min son. Därefter tittade jag klart på filmen. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Va bra att ni fick ett bra samtal och att du får lite barnfritt i helgen. Det är aldrig fel att få ladda batterierna lite.

Va synd att din son fryser lätt i bassängen. Hoppas det finns någon annan sport han kan trivs med.

Ha en jätte fin start på veckan 🌺💐

Svar: Ja, det blir en annan sport nästa termin.

Ha en underbar dag 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här :