Bilen, Möte

publicerat i Allmänt;
Idag hade jag och min son en mysig morgon. Det var så härligt. Jag verkligen njöt. Efter att min son hade gått till skolan så tog jag en dusch. Därefter sökte jag jobb. Sen tog jag bilen och körde till bilverkstaden för att prata med verkstadskillarna angående det konstiga ljudet som har kommit i bilen. De båda sa att det är något med värmen och det som gör så att värmen kommer in i bilen. De sa att det inte var något farligt. Men jag fick en tid då de måste fixa mina bromsar baktill. Påvägen hem körde jag inom ica maxi och handlade lunch till mig. När jag kom hem så åt jag lunch. 

Det var gott dock var kyckling väldigt torr. Tog en majskyckling och vet inte om de brukar vara torra. Efter lunchen ringde jag och pratade med min nära vän E. När vi hade lagt på luren så spelade jag lite på mitt mobil spel. Sen gick jag till skolan för att ha möte med special läraren, kuratorn, fritidspedagogen samt från socialen barn och familj.  Mötet gick bra och jag kände att de lyssnade på mig lite extra och det var nog för att de från socialen barn och familj var med. Efter mötet hämtade jag min son och när vi kom hem så ringde min syster och under tiden vi pratade gjorde jag middag till mig och min son. 

Efter middagen så fixade jag en fika till mig och nu skall jag titta på glamour. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Va skönt att det inte va något farligt med bilen och att du får en tid snart.

Va skönt att mötet gick bra och att de lyssnade bra på dig 😊

Ha en jätte fin onsdag 💐

Svar: Ja, det var skönt att det inte var något som var farligt. Jag är ju lite extra vaksam då jag även har min son som åker i bilen.

Ha en underbar kväll 🌸
minbloggochlivet.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av sandra ledin:

Det är jätte bra att va. Vet de som knappt bryr sig när bilen startar krångla lite och kör runt ändå och inte förens bilen får stopp så kolar de den. Helt korkat enligt mig.

Tack det samma 🌺

Kommentera inlägget här :