En intensiv dagđŸ„°

publicerat i AllmÀnt;
DĂ„ Ă€r det en ny vecka och denna veckan kommer inte bli som alla andrađŸ„°. För imorgon börjar jag jobba efter 4 Ă„rs lĂ„ngtidsarbetslös. Det kĂ€nns lite konstigt om jag ska vara helt Ă€rlig. TyvĂ€rr har jag inte sĂ„ bra magkĂ€nsla i heller för jobbetđŸ„ș🙄. Men det Ă€r i stort sett pga chefen dĂ„ hon inte har varit speciellt trevlig nĂ€r vi har pratat i telefonđŸ‘ŽđŸ»đŸ„ș. Min dag har varit vĂ€ldigt intensivđŸ„°. PĂ„ morgonen var det svĂ„rt att fĂ„ upp min son❀frĂ„n sĂ€ngen. Han var vĂ€ldigt trött😮. Det blev att vi cykladeđŸšČ idag till skolan. Det var strĂ„lande solsken☀ute och har varit helt underbart vĂ€der precis hela dagenđŸ„°. Efter att jag hade lĂ€mnat min son❀ i skolan cykladeđŸšČjag ner till stan dĂ„ jag hade bokat tid för massage idagđŸ‘đŸ»đŸ„°.

 DĂ€refter hem och fixade mig. IvĂ€g och fika/luncha med en vĂ€nđŸ„°.

 Sedan hĂ€mtade jag min son❀ lite tidigare pĂ„ fritids dĂ„ han frĂ„gade pĂ„ morgonen om jag kunde göra det. NĂ€r vi kom hem sĂ„ packade jag upp lite varor som jag hade handlat innan jag hĂ€mtade min son❀ pĂ„ fritids. DĂ€refter hann jag sitta i soffan en timme  ca innan det var dags att laga middag. 

Efter middagen var det dags att göra lĂ€xorna med min son❀. Sedan tittade jag pĂ„ tvĂ„ avsnitt av glamour pĂ„ tv 4 play. DĂ€refter sĂ„ sökte jag jobb. Min son❀fick fixa sig sjĂ€lv ikvĂ€ll. Sedan var det dags att sĂ€ga natti natti😮 till min son❀. Sen satte jag pĂ„ en film🎬 frĂ„n Cmore och Ă„t lite snacks och drack en cola. Filmen🎬 var bra sĂ„ den rekommendera jag. 

Nu Ă€r det dags för mig att sĂ€ga natti natti😮. Tack du/ni som följer min blogg❀

Kommentera inlÀgget hÀr :